niedziela, 7 kwietnia 2013

w roli głównej słodki róż, a jakby inaczej ;-)

Dziś wielkie szycie..Mam już materiał w kolorze różu, 
więc powstaną moje upragnione różowe akcenty,
których jak widać coraz więcej,
nie tylko w charakterze dekoracji kuchennych...

"Stokrotka rosła polna"...







kocham textylia ! :-)
mój pierwszy arbuz tego roku...
kto mnie zna ten wie, 
że to mój najulubieńszy owoc ;-)
Oscypek przyjechał prosto z Zakopanego...
Muraśki dziękuję! :-*
Uwielbiam suróweczki, sałateczki 
i sery we wszystkich postaciach ;-)



 A to kolejny ur. prezencik od mojej kochanej psiółki.
:-* :-*:-*!!!!!!!!!
Filiżanusie do kawusi od Ingusi ;-)
Takie śliczności dostępne są w  DUKA 
Mam pierwszą a raczej 6 nabytków z tego czysto skandynawskiego sklepu,
Yuuppyyy!!!!  :-D





co nie mam, jak mam :-D









Różowych myśli życzę ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz