sobota, 13 kwietnia 2013

udany tydzień własnie się kończy udanym weekendem

Właśnie mija 6 dzień udanego tygodnia, 
który upłynął pod następującym znakiem:
:-D

Jak się domyślacie, miniony tydzień spędziłam
w bardzo dobrym humorze,
zresztą nadal tak jest.
A to za sprawą najbardziej komicznych,
czasem nawet bardzo, a także udanych
sytuacji, spotkań, projektów itp.
Przede wszystkim udało się
wykonać to, co jest dla mnie 
najcenniejsze,
mianowicie...
PRZEKAZYWANIE DOBRYCH EMOCJI ;-)
Uwielbiam przekazywać dobre fluidy,
czuję się szczęśliwa, dając szczęście innym.
To sama radość widzieć wszystkie 
uśmiechnięte buziolki wokół siebie.
Wiem, że sprawiłam w tym tyg.
wielu z Was prawdziwą przyjemność,
ale uwierzcie mi ja w tym tyg.
zyskałam jeszcze więcej,
radość, szczęście, zadowolenie,
SPEŁNIENIE...
Daliście mi do zrozumienia, że warto pomagać,
pocieszać, rozśmieszać, dziękować,
bo to wszystko wraca do mnie,
z big bisem, z podwojoną ilością
i przede wszystkim z czystego serca,
co jest dla mnie, tym bardziej wartościowe,
bo nie ma piękniejszego, najszczerszego uczucia
jakim jest miłość i szczodrość,
płynąca z prawdziwej ludzkiej dobroci,
bez żadnych przymusów, wyuczeń,
czy zamierzonych intencji.
Przekonałam się, że w tak trudnych czasach,
jakie teraz mamy, gdzie panuje tyle zła i cierpienia,
można spotkać coś, co nadaje sens życia,
coś co niesie nadzieję na przyszłość,
coś co buduje, tylko same dobre emocje,
to właśnie MIŁOŚĆ.
Miłość do bliźniego, 
której tak rzadko doświadczamy.
Niestety częściej spotykamy się z ludźmi, 
który nas ranią,a nie wspierają,
którzy nas w jakiś sposób krzywdzą,
a nie pocieszają,
ale wiem jedno,
 jeśli sami zaczniemy okazywać miłość,
to w ten sam sposób, a może nawet lepszy, 
będziemy nią obdarowywani ;-)
Dlatego mój blog będzie nabierał
zupełnie innego charakteru, 
niż na początku planowałam.
Od teraz będę tworzyć i pisać dla Was,
bo to dzięki Wam,
mam w sobie same dobre emocje.
Od teraz będę cieszyć się, tym co mam,
od teraz będę wierzyć w samych dobrych ludzi
i w to, że kiedyś tak jak ja,
ktoś poczuje, że jest spełniony.
Że dostrzeże, iż życie ma wielki sens,
ale tylko wtedy, 
kiedy wszyscy najbliżsi i dalecy
czują to samo 
RADOŚĆ, SZCZĘŚCIE i MIŁOŚĆ.
Myślą przewodnią tego boga będą, 
właśnie taki dobre emocje,
w skrócie:

R.S.M . 

:-D :-) :-*

<3 <3 <3


Niech wiosna obudzi w Nas piękno,
które kryje się głęboko, w każdym z Nas
i tylko niektórym udaje się je dostrzec,
bo patrzą sercem, tak jak ja :-)

"Miej serce i patrzaj w serce" 
Adam Mickiewicz

DUUUUŻŻŻOOO MIŁOŚCI KOCHANI!!!
ŚCISKAM SERDECZNIE ;-)
RÓŻOWO I MAGNOLIOWO :-)











wreszcie wiosna w mieście ;-)

WIOSNA, WIOSNA, WIOSNA...
 w NAS...
 :-)





Złowiłam Łowcę.b 
;-P


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz