niedziela, 17 lutego 2013

w pogoni za....................... róży kwiatem... kwiatem róży...

Róże to moje ulubione kwiaty, a ostatnio nawet zaczęłam wprowadzać nowy akcent różany do mojej kuchni.Dążę bowiem do powiększenia różanej kolekcji zw.LYDA od Ikea.
Wszystko co ma ten wizerunek róży musi być MOJE ;-)
Mam kpl puszek, w których trzymam herbaty, mam też świeczniki z tym wizerunkiem, a dziś dokupiłam WIEEELKĄ filiżankę i serwetki, teraz brakuje mi tylko...drugiego takiego filiżanko-kubka oraz doniczek do ziółek, wtedy kolekcja będzie całkowicie kompletna(do czasu, aż nie wymyślą np. mniejszych filiżanek, talerzyków, czy też miseczek :-))
A tymczasem przedstawiam moje różane sekwencje:
 





 







W naszych dzisiejszych zakupach znalazły się jeszcze dwie ikeikowskie lampy:
pierwsza zawisnęła w kuchni..


 a druga zawisnęła w pokoju...
Po udanych zakupach czas na chwilę relaxingu, zaszyłam się więc na trochę do kuchni i...
upichciłam "nutellkowe" ciacho ;-)

nutella od mojej kochanej teścióweczki, aż się rozpływa ;-)


 
 
słodkości.... ;-)
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz