poniedziałek, 11 listopada 2013

HAPPY 11 :)

 <3 11 <3
TO MOJA SZCZĘŚLIWA LICZBA :)

Kolejny raz dowiodła, że jest mi po prostu
 PISANA :D
Tym razem stała się dla mnie symboliką 
wielokrotnie powieloną.
Bowiem "mnogiście" mnie uszczęśliwiła.
A to za sprawą pięknego konkursu fotograficznego,
w którym wzięłam udział i....
WYGRAŁAM 11 MIEJSCE :D
Konkurs odbył się na łamach miesięcznika 
a tematyką przewodnią był...
Najpiękniej zaaranżowany balkon ;)
Jestem bardzo zachwycona i niezwykle poruszona,
bo sam fakt, że moje skromne nazwisko
widnieje teraz w 11 numerze 
mojego ulubionego miesięcznika
 "MM",
to już dużo dla mnie znaczy,
do tego jeszcze wygrałam 
symboliczne 11 miejsce!!!
A o wymarzonej nagrodzie powiadomiła mnie
sama redaktor naczelna "MM"
p.Dorota Jaworska :O:O:O
:D:D:D
DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ!!!
:*:*:*
Jestem wniebowzięta!!!
 :):):)
Teraz pozostaje mi tylko...
oczekiwać na wspaniałą nagrodę,
mianowicie...
House&More
No bo cóż by mogło być innego,
jak nie lampion dla miłośniczki
lampionów i świeczników :D
AMAAAAAZINGGGGG!!!!!!
:D:D:D

 Jak tylko dotrze nagroda to się nią z Wami podzielę,
zrobię przepiękną aranżację 
i powklejam mnóstwo fotek.
:):):)

Życzę przyjemnego 11-tego ;)






Do miłego ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz